About Me

My Photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

21 May 2009

En. Abu Yamin Dilantik Menjadi Penasihat Ke-2 MASSA

www.tips-fb.com



MASSA kini menerima penasihat kedua dalam ahli jawatankuasa MASSA sesi 2009/2010 iaitu En. Abu Yamin Salam, pensyarah yang cukup dikenali di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media yang juga pernah belajar di fakulti ini pada tahun 1980 hingga 1983 pengkhususan dalam bidang kewartawanan.

Perlantikan En. Abu Yamin sebagai Penasihat kedua MASSA telah disahkan secara rasminya dalam satu pertemuan antara Presiden, Suhaila Kamal dengan Penaung MASSA yang juga merupakan Dekan Fakulti, Prof. Madya Mohd Adnan Hashim pada 11 Mei 2009 yang lalu.

Selamat datang ke dalam keluarga MASSA diucapkan kepada En. Abu Yamin dan semoga gandingan beliau bersama Puan Hariyati sebagai Penasihat akan menjadikan MASSA lebih aktif dalam menganjurkan aktiviti di masa mendatang dan terus maju menuju kegemilangan yang dicita-citakan.

0 komen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Entri Terkini

Komen Terbaru

Entri Popular