About Me

My Photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

22 October 2009

Sukarelawan Kuala Lumpur World Marching Band Competition 2009

www.tips-fb.com



Satu program bertaraf antarabangsa iaitu Kuala Lumpur World Marching Band Competition 2009 (KLWMBC 2009) akan diadakan pada 12 hingga 20 Disember 2009. Oleh yang demikian, pihak penganjur mahu mencari sukarelawan yang berminat untuk bersama menjayakan program berkenaan. Sesi temuduga untuk menjadi sukarelawan akan diadakan seperti berikut:

Tarikh : 24 Oktober 2009 (Sabtu)
Lokasi : Victoria Institution School Hall, Jalan Hang Tuah, Kuala Lumpur
Masa : 8.00 pagi hingga 2.00 petang

Sukarelawan yang terpilih akan diberikan elaun, kemudahan penginapan (hotel) semasa program berlangsung dan sijil yang mendapat pengiktirafan daripada Kementerian dan World Association Marching Show Band.

* untuk pengetahuan anda, ramai dikalangan pelajar FKPM yang telah menjadi sukarelawan program berkenaan pada tahun-tahun sebelum ini, kini tiba masanya untuk anda pula merebut peluang dan menimba pengalaman!

untuk maklumat lanjut, layari :

Head Liaison Officer / Volunteers Recruiter,
Mohd Nor Nasriq Norshah 017-203 2664


SAUDARA MOHD NOR NASRIQ MERUPAKAN PELAJAR SEMESTER ENAM PROGRAM PERHUBUNGAN AWAM MC222.

0 komen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Entri Terkini

Komen Terbaru

Entri Popular