About Me

My Photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

30 January 2010

Makluman Tarikh Modul 1, 2 Dan 3

www.tips-fb.com


Kepada semua pelajar FKPM, Modul Latihan Pembangunan dan Kepimpinan Pelajar (LPPKP) 1, 2 dan 3 dijangka diadakan pada tarikh berikut:

Modul 1
  • 6 dan 7 Februari 2010 (Sabtu dan Ahad)
  • Pelajar yang terlibat dengan Modul 1 adalah pelajar dari Kumpulan 1 (kemasukan lepasan matrikulasi/STPM/diploma lain) dan Kumpulan 3C (kemasukan lepasan diploma) dan yang tidak menghadirkan diri pada semester lepas.
Modul 2
  • 6 dan 7 Mac 2010 (Sabtu dan Ahad)
  • Pelajar yang terlibat dengan Modul 2 adalah pelajar dari Kumpulan 2A (kemasukan lepasan matrikulasi/STPM/diploma lain); Kumpulan 4C (kemasukan lepasan diploma) dan yang tidak menghadirkan diri pada semester lepas.

Modul 3
  • 13 dan 14 Mac 2010 (Sabtu dan Ahad)
  • Pelajar yang terlibat dengan Modul 3 adalah pelajar dari Kumpulan 3A (kemasukan lepasan matrikulasi/STPM/diploma lain); Kumpulan 5C (kemasukan lepasan diploma) dan yang tidak menghadirkan diri pada semester lepas.

Sebarang perubahan, pindaan, senarai kumpulan, masa dan tempat akan dimaklumkan dari masa ke semasa.

NOTIS


  1. Semua pelajar adalah tertakluk untuk mengikuti aktiviti WAJIB universiti.
  2. Kegagalan menghadikan diri akan dikenakan tindakan tatatertib dan mengakibatkan pelajar tidak bergraduat.

PARA PELAJAR YANG TERLIBAT DENGAN MODUL DISARAN UNTUK MERANCANG AKTIVITI KELAS, KELAB ATAU PERIBADI AGAR TIDAK MENYUKARKAN ANDA UNTUK MENGHADIRKAN DIRI KE MODUL PADA TARIKH YANG DITETAPKAN.

1 komen:

Anonymous said...

tarikh tu salah laa..baik betulkan.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Entri Terkini

Komen Terbaru

Entri Popular