About Me

My Photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

28 January 2010

Mari Mengundi Calon MPP Pilihan Anda

www.tips-fb.com


Para pelajar yang layak mengundi (pelajar sepenuh masa yang berada di fakulti) DIWAJIBKAN untuk menjalankan tanggungjawab anda sebagai pelajar untuk mengundi dan memilih dua calon Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) Sesi 2010/2011 pilihan anda bagi mewakili Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media (FKPM).

Pengundiaan akan dilakukan seperti berikut:

Tarikh : 28 Januari 2010 (Khamis)
Masa mengundi : 8.30pagi hingga 5.00petang
Tempat mengundi : Bilik Aktiviti Pelajar, Aras 1, FKPM

Pengundian akan dilakukan secara e-voting, pelajar diminta untuk membawa kad pelajar masing-masing untuk mengundi. Makanan ringan seperti air kotak dan roti akan diberikan kepada setiap pelajar yang telah selesai menjalankan tanggungjawab. Fakulti meletakkan sasaran 90% pelajar yang layak mengundi akan turun menjalankan tanggungjawab. Maka bantulah fakulti untuk mencapai sasaran tersebut!

UNDILAH DENGAN BIJAK

0 komen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Entri Terkini

Komen Terbaru

Entri Popular