About Me

My Photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

15 March 2010

FKPM Pemenang Booth Terbaik Ekspo Selangkah Ke UiTM 2010

www.tips-fb.com
















Tahniah diucapkan kepada semua petugas di booth Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media (FKPM) yang terdiri daripada staf, pensyarah dan juga pelajar atas kejayaan merangkul pemenang Gerai Pameran Terbaik Kategori Gugusan Sains Sosial dan Kemanusiaan sempena Ekspo Selangkah Ke UiTM 2010 yang telah berlangsung selama dua hari (13 dan 14 Mac 2010) di Dewan Raja Muda Musa, Seksyen 7 Shah Alam.

Komitmen yang tinggi yang ditunjukkan semua pihak adalah resipi utama kejayaan fakulti kita. Syabas dan Tahniah sekali lagi diucapkan buat semua. Terima kasih juga kepada Dekan FKPM, Prof Madya Dr. Mohd Adnan Hashim kerana sudi turun padang melawat gerai pameran FKPM. Tidak ketinggalan AJK MASSA juga terlibat sebagai pegawai informasi MC untuk ekspo kali ini.


1 komen:

Anonymous said...

MPP????

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Entri Terkini

Komen Terbaru

Entri Popular