About Me

My Photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

12 March 2010

Undian Rekaan Baju Fakulti Pilihan Anda

www.tips-fb.com

MASSA sedang menjalankan satu undian untuk memilih satu rekaan baju untuk dijadikan baju fakulti yang akan digunakan oleh semua pelajar Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media (FKPM) UiTM Shah Alam tanpa mengira program dan batch. Rekaan-rekaan di bawah telah dihantar oleh kelab-kelab dalaman FKPM seperti mana yang telah dibincangkan dalam mesyuarat yang dijalankan antara MASSA dengan Presiden kelab-kelab dalaman FKPM.

Sekarang masanya untuk anda sendiri pelajar FKPM memilih rekaan kegemaran anda. Minta kerjasama anda untuk menyebarkan tentang undian yang dijalankan agar kita dapat mengumpulkan jumlah undian semaksimum yang boleh.

Rujuk pada kod yang tertera pada sample rekaan baju dan buat undian anda dengan kembali ke laman utama Blog MASSA (KLIK SINI).

- KLIK PADA IMEJ UNTUK PAPARAN LEBIH JELAS -Justify Full




0 komen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Entri Terkini

Komen Terbaru

Entri Popular