About Me

My Photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

01 August 2010

Program Career Attack

www.tips-fb.com


Pusat Kerjaya & Kaunseling
serta Bahagian Hal Ehwal Pelajar & Alumni (HEPA) UiTM akan menganjurkan Program Career Attack yang terbuka kepada para pelajar tahun akhir dan para pelajar yang baru bergraduasi. Program akan diadakan seperti berikut:

Tarikh: 3 Ogos hingga 5 Ogos 2010 (Selasa hingga Khamis)
Masa: 8.00 pagi hingga 5.00 petang
Tempat: UiTM International Centre (UIC), UiTM Shah Alam.
Aktiviti:
  • Job Placement / Job Interview
  • Job Registration
  • Job Information
  • Career Psychological Test
  • Resume & Interview Clinic
Untuk mengetahui dengan lebih lanjut dan melihat senarai syarikat yang hadir sila layari www.jobshop.uitm.edu.my atau Facebook Pusat Kerjaya & Kaunseling.


"Semua graduan mesti rebut peluang yang disediakan oleh pihak universiti ini. Selain dari peluang mendapat pekerjaan dengan organisasi yang terkenal, kalaupun tak berjaya, saudara/i boleh boleh menimba pengalaman dalam menghadiri dan menangani temuduga. Dari pengalaman ini kita dapat mengenal pasti kekuatan dan kelemahan kita (jika ada) untuk kita perbaiki dan pergunakan untuk menghadapi temuduga lain yang akan datang." - Prof. Dr.Mohamad Kamal Hj. Harun, Timbalan Naib Canselor Jaringan Industri dan Masyarakat


0 komen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Entri Terkini

Komen Terbaru

Entri Popular