About Me

My Photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

01 October 2010

Be Glorious With MassComm

www.tips-fb.com


Hari ni selepas solat Jumaat, pelajar kelas MC22S5B akan bertolak ke Johor untuk mempromosikan MassComm UiTM kepada para pelajar tingkatan 6 di daerah Johor Bahru.

Antara tetamu yang akan hadir ialah Dekan Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media (FKPM), Timbalan Dekan Kualiti dan Penyelidikan FKPM, Pengarah Pelajaran Negeri Johor, Timbalan Pengarah Pelajaran Negeri Johor, beberapa orang Ketua-ketua sektor Jabatan Pelajaran Negeri Johor, pengetua-pengetua sekolah daerah Johor Bahru, guru-guru kaunseling sekolah menengah sekitah daerah Johor Bahru dan guru-guru sekolah daerah Johor Bahru.

Program ini akan disertai oleh seramai 300 orang pelajar tingkatan 6 rendah dan atas dari sekolah sekitar daerah Johor Bahru. Diharapkan program ini akan berjalan dengan lancar dan dapat memberi manfaat kepada semua yang hadir.

Teja Suraya


0 komen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Entri Terkini

Komen Terbaru

Entri Popular