About Me

My Photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

22 October 2010

Konvo: Sahkan Kehadiran Anda

www.tips-fb.com

Untuk makluman semua graduan yang akan berkonvo bulan hadapan, Bahagian Pengurusan Rekod Pelajar & Konvokesyen telah membuka menu untuk Pengesahan Kehadiran, Semakan Denda dan Cetakan Borang Jubah. Sila sahkan Kehadiran, Semak Denda, dan Cetak Borang Jubah anda di Menu Pelajar sebagai persediaan sebelum hadir untuk mengambil jubah di laman web konvokesyen.uitm.edu.my.

*Sila beri perhatian kepada Sidang dan No Giliran anda.

Yuran konvokesyen adalah sebanyak RM140 dan yuran ini harus dibayar menerusi Bank Islam atau ATM Bank Islam sebelum 12.00 tengahari, 14 November 2010.

Berurusan terus dengan Bahagian Keselamatan (03-5544 2160) dan Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR) 1 (03-5544 3716) untuk menyelesaikan denda dan saman anda. (Denda tidak dimasukkan dalam bil konvokesyen).

0 komen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Entri Terkini

Komen Terbaru

Entri Popular