About Me

My Photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

23 November 2010

Pelajar FKPM Meninggal Dunia

www.tips-fb.com

MASSA ingin memaklumkan kepada anda seorang sahabat kita dari program Penyiaran MC223 (batch Julai 2007) iaitu Norhidayahwati Binti Roslan, 23 atau lebih dikenali dengan panggilan Ayon (Facebook) telah kembali ke rahmatullah pada hari Khamis lalu, 18 November 2010.

Menurut sumber dari kenalan rapat allahyarhamah meninggal dunia ketika dalam tidur dan bedah siasat yang dilakukan mendapati punca kematiannya adalah disebabkan jangkitan kuman di bahagian jantung.

Ucapan takziah kepada keluarga allahyarhamah dan bersama kita sedekahkan al-Fatihah buat allahyarhamah Norhidayahwati Binti Roslan, semoga rohnya ditempatkan dalam golongan mereka yang beriman. Amin..


1 komen:

Maizaitul Sabirah said...

takziah diucapkan kepada keluarga nya..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Entri Terkini

Komen Terbaru

Entri Popular