About Me

My Photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

10 April 2009

Post-Mortem Majlis Anugerah Dekan

www.tips-fb.com


Post-mortem Majlis Anugerah Dekan telah dilakukan pada waktu tengah hari, 9 April 2009 di BK11 dengan kehadiran Pengarah Program, Cik Baby Anusha Nur; Cik Melina; 12 orang wakil daripada Mass Communication Students Association (MASSA) dan 4 orang wakil daripada Sekretariat Mahasiswa Fakulti (SMF). Antara penambahbaikan yang diperoleh hasil daripada post-mortem ini adalah:

  • perlunya ada 'back up plan' yang dirancang lebih awal untuk digunapakai sekiranya berlaku perkara yang tidak diingini semasa majlis berlangsung.
  • masa memainkan peranan yang sangat penting untuk melihat 'flow' perjalanan program berjalan lancar, oleh itu masa yang direkodkan ketika raptai penuh adalah sangat mustahak!
  • komunikasi yang berkesan memudahkan arahan sampai dari satu pihak ke satu pihak yang lain dengan baik, maka elakkan berlakunya masalah dalam berkomunikasi.

0 komen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Entri Terkini

Komen Terbaru

Entri Popular