About Me

My Photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

26 January 2010

Calon FKPM - Mohd Faiz Othman

www.tips-fb.com

'Satu Fakulti, Satu Suara'


NAMA : MOHD FAIZ OTHMAN
UMUR : 22 TAHUN
PROGRAM : MC222(PERHUBUNGAN AWAM)
MANIFESTO :
  • PALANG DITEMPAT LETAK KERETA
  • TABUNG AMANAH PELAJAR
  • MASS COMM MINI MART
  • BILIK AKTIVITI PELAJAR
  • PENDAFTARAN KURSUS
Saya tidak pernah mengimpikan untuk manjadi MPP apatah lagi menjadi calon MPP. Ini semua bagaikan mimpi semata. selepas mengharungi pelbagai cabaran dan dugaan akhirnya saya sampai ke tahap ini. Saya merasakn diri saya amat bertuah kerana apa yang saya alami pada hari ini adalah peluang yang bukan datang selalu.


Saya ingin menjadi seorang yang lebih baik dari sekarang, mungkin ini platform saya untuk menunjukkan apa yang ada dalam diri dan cuba untuk menjadi yang terbaik untuk diri sendiri, ibu bapa, agama, bangsa dan negara. Saya yakin dengan diri saya, apabila orang-orang disekeliling kita meletakkan sepenuh kepercayaan kepada kita, kita mampu melakukannya.

Saya berharap mendapat sokongan dan bantuan anda semua. Kita bersama-sama berjuang untuk fakulti dan UiTM yang tercinta. Ini adalah ikhlas dari hati saya kerana seorang pemimpin yang baik mampu untuk mengeluarkan kata-kata yang baik yang datang ikhlas dari hatinya.

Akhir kata dari saya, bersama-samalah kita berjuang ‘SATU FAKULTI,SATU SUARA

BERSAMA KITA MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI SEORANG PELAJAR DENGAN MENGUNDI CALON PILIHAN ANDA.


EKSKLUSIF - Artikel di atas ditulis sendiri oleh Calon MPP Fakulti Komunikasi & Pengajian Media yang bertanding! Hanya untuk Blog MASSA!

0 komen:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Entri Terkini

Komen Terbaru

Entri Popular