About Me

My Photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

15 July 2010

Permohonan Pelekat Kenderaan Pelajar Sesi 2010/2011

www.tips-fb.com

Untuk makluman semua pelajar Non Resident, permohonan pelekat kenderaan pelajar sesi 2010/2011 akan dibuka dari 19 Julai 2010 sehingga 20 Ogos 2010. Diharap segala urusan permohonan pelekat kenderaan pelajar dibuat dalam jangkamasa yang ditetapkan. Urusan permohonan boleh dilakukan secara online sahaja melalui sistem e-NR.

Sekiranya permohonan dilakukan selepas dari tarikh berkenaan, sila kemukakan surat tunjuk sebab kelewatan permohonan untuk tujuan kelulusan.

Setiap permohonan perlu dimohon secara online (aplikasi atas talian). Aplikasi atas talian ini dibangunkan bertujuan memudahkan pelajar-pelajar NR memohon pelekat kenderaan masing-masing. Melalui aplikasi ini pelajar boleh memohon dari mana-mana komputer berinternet dan akan mendapat kelulusan dalam tempoh yang singkat dan tidak perlu beratur panjang.

Sumber: Facebook Komuniti Non Resident UiTM


1 komen:

Anonymous said...

website e-nr under construction...so mcm mana nk mohon pelekat kenderaan?ada cara lain ke?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Entri Terkini

Komen Terbaru

Entri Popular